GDE SU NESTALI ISKRENOST, ČAST I POŠTENJE? Učite svoje dete da bude ČOVEK!

Budim se.
Da li se danas nešto promenilo? Da li će mi i danas neko saopštiti neku laž? Nadam se da neće!

Ali ta nada ubrzo pada u vodu, i shvatam da jedno novo jutro ne može promeniti svet. I ne znam zašto baš svaki novi dan mora da donese po koji trenutak razočarenja?

Možda je to samo jedna od normalnih stvari koju ja još nisam shvatila. Verovatno to tako treba a ja sam pogrešno vaspitana. Pogrešno? Ispravno! Ali pogrešno za vreme i svet u kojem živimo.

mother-103311_960_720
Foto: pixabay.com

Na ceni su spletke, laži, prevare… Gde god se okrenem stvari su slične. Pođem u prodavnicu, vrlo često nemaju dovoljno kusura da vrate… Uključim TV, svaki političar vrti svoju laž… Lažni prijatelji, ljubavi, svega toga je previše. A gde je nestalo poštenje, moral, čast, ISTINA?

Znam, nisam jedina, svi se srećemo sa takvim situacijama u životu. Ali mnogi zatvaraju oči pred tim, prelaze preko toga a život neprestano teče, prolazi.

child-1245893_960_720
Foto: pixabay.com

Dokle to vodi? Šta ce biti sa generacijama koje dolaze? Čemu sutra da ucim svoje dete? Da bude iskreno, pošteno, vredno, da ne laže… Da bude ČOVEK? To se ne isplati! Ali ja ne znam drugacije… A i da znam, ne želim. Želim bolje ljude, samim tim i bolje dane za sve nas.

Gledam mnoge ljude oko mene koji su sa druge, lažne, planete i zaključujem da prolaze mnogo bolje. Da je ustvari moj izabrani put posut trnjem. Ali, nikada to ne bih menjala za njihovu lažnu sliku o sebi… Toliko lažnu da i sami počinju da veruju u nju.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑