TI SVE ZNAŠ: Nikad ti nisam rekla VOLIM TE, i ne moram!

Nikad ti nisam rekla da te volim, nisi ni ti meni… Ali nema ni potrebe, znamo sve!

Sigurno se pitate čemu ova rečenica i šta nije u redu…

Zapamtite, nisu sve ljubavi iste! Nekima trebaju reči potvrde, a neki se i bez njih odlično razumeju.

Foto: pixabay
Foto: pixabay

Nama reči ništa ne znače! Dela govore sve! Čvrst zagrljaj, stisak ruke, pogled, poljubac… znače više od rečenice “Volim te”.

Međutim, mnogi bi rekli da to nije ništa posebno… Briga i osećaj pripadanja su ipak najvažnije stvari… Ono kada me pitaš da li sam gladna, da li mi je hladno, da li sam umorna posle posla…

Foto: pixabay
Foto: pixabay

Puno nežnosti, razumevanja, brige… To je ljubav! I zašto će nam uopšte te dve reči? Nije da se bilo ko plaši da ih izgovori, ali šta one znače ako ih dela ne opravdavaju? Naši postupci govore sve!

Ljubav nisu reči, ljubav su dela!

Hvala ti što si me tome naučio i što me činiš srećnom! 🙂

Foto: pixabay
Foto: pixabay

(zenamozesve)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

