NIKAD NE OČAJAVAJTE: Sve kockice se slože pre ili kasnije!

Da li ste nekad seli da razmislite i porazgovarate sami sa sobim? E ja jesam, i to baš nedavno… Pomislila sam kako mi ništa u životu ne ide, kako se sve odjednom srušilo na mene i kako nikom nisam dobro društvo.

Razmisljala sam, pokušavala da dođem do nekog rešenja i pomognem sama sebi. Ipak nisam znala kako i šta jer sve što me mučilo nije bilo nesto na šta ja mogu da utičem.

Odlučila sam da pustim da se stvari same rešavaju a ja samo pozitivno da razmišljam. Uspela sam u tome. Shvatila da svako od nas bira svoj put.

Foto: pixabay
Foto: pixabay

Jednom sam čula rečenicu: “Svakog jutra imas dva izbora, da li će ti dan biti dobar ili loš. Izbor je samo tvoj”.

To mi se urezalo u pamćenje i čim bih ustala setila bih se toga i nasmešila. Tog trenutka bih odlučila da mi je dan koji počinje sigurno dobar. Tako je i bilo… Gledala sam kako se jedna po jedna stvar rešava bukvalno sama od sebe, a ja sam sve manje sedela sama i mislila o negativnim stvari a a sve češće sam nosila osmeh na svom licu.

Foto: pixabay
Foto: pixabay

U međuvremenu sam naučila da se sve u životu dešava sa razlogom. Sve ono što mi je u jednom trenutku izgledalo kao najgora noćna mora, kao da mi se svet u tom trenutku ruši, vrlo brzo se pokazalo kao dobra stvar. Sve kockice se slože pre ili kasnije, samo uvek treba biti pozitivan. Ne kaze se džaba “kakve su ti misli, takav ti je život” ili “kako zračiš, tako i privlačiš”.

Držite se ovih rečenica, osmeha na licu i pozitivnih misli i sve možete pobediti!

Foto: pixabay
Foto: pixabay
Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

