Isprobala sam masku za lice od Aspirina: Nikad lakša priprema, a rezultati su neverovatni!

Primetila sam dosta mitisera na svom licu, nisam želela da kupujem razne skupe preparate već sam odlučila da isprobam masku za lice od aspirina, koju ću sama da napravim.

Čitala sam mnogo puta o ovoj maski, nisam verovala da može mnogo toga da učini, ali sam znala da sigurno ne može da naškodi mom licu.

Međutim, nakon samo 10 minuta ostala sam očarana! Kada sam umila masku, moje lice je bilo dosta čistije i neverovatno meko. Nisam mogla da verujem da sam ovom maskom koja se pravi za 2 minuta dobila takve rezultate.

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Sve što vam je potrebno jeste nekoliko Aspirina, ne više od 8. Ja sam stavila 5 tableta. Pored toga vam je potrebna kašika meda i malo prokuvane vode.

U šoljicu sam stavila tablete, prelila ih sa vrlo malo prohlađene vode. Izmešala sam kako bi se rastopilo, a onda dodala malu kašiku meda. Sve sam izmešala još jednom kako bi se sjedinilo.

19181769_1341563862563733_1935800321_o

Masku sam stavila na lice i malo utrljala jer grudvice leka ostaju pa tako dobijamo odličan piling za lice.

Držala sam 10 minuta a onda dobro isprala. Nakon toga namazala sam običnu Pantenol kremu, čisto da zadržim vlažnost kože što duže.

Ova maska se koristi maksimalno dva puta nedeljno. Redovnom upotrebom, vaše lice će zablistati i nećete imati potrebu da odlazite kod kozmetičara.

maska za lice, aspirin, med

(Žena može sve)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

